ماساژدرمانی

آموزش انواع ماساژ برای سلامتی و رفع خستگی

ماساژدرمانی

آموزش انواع ماساژ برای سلامتی و رفع خستگی

بایگانی
  • ۰
  • ۰

در این مقاله مجموعه ای از حرکات آسانا در یوگا که برای درمان زود انزالی بسیار مفیدند را در اختیارتان می گذاریم. اگر این تمرینات به طور منظم و صحیح انجام شوند خیلی زود نتایج شگفت انگیزشان را نشان خواهند داد. این تمرینات نتیجه تحقیقات جدید می باشند و تاثیر آنها از نظر علمی کاملا ثابت شده است.

یوگا و درمان زود انزالی

آیا زود انزالی شما را از داشتن روابط جنسی لذت بخش و مطلوب محروم کرده است؟ پیشنهاد ما این است که به محض وقوع چنین مشکلی آن را جدی بگیرید چون هر چه زودتر برای درمان اقدام کنید، بهتر و سریعتر نتیجه می گیرید و کمتر رنج می کشید. با مراجعه زود هنگام به پزشک و ایجاد تغییراتی در سبک زندگی تان می توانید به درمان سریعتر زود انزالی کمک کنید. علاوه بر این انجام حرکات یوگا نیز تاثیر بسیار مفید و شگفت انگیزی دارد و راه را برای رسیدن به نتایج بهتر هموار می کند. حرکات یوگا شامل تمرین های فیزیکی و ذهنی خاصی در جهت رسیدن به سلامتی بیشتر است. یوگا نه تنها به شما کمک می کند تا کنترل بیشتری روی بدنتان داشته باشید بلکه در از بین بردن استرس و اضطراب که دلیل اصلی زود انزالی محسوب می شود نیز بسیار موثر است. حرکات مختلف یوگا به تقویت عضلات لگن کمک می کنند و باعث می شوند کنترل بیشتری روی عضلات اندام تناسلی تان داشته باشید.

باداکون آسانا (Baddha Konasana)

باداکون آسانا یا حرکت پروانه ای در افزایش خونرسانی به لگن، نواحی پشت بدن و شکم بسیار موثر است. این حرکت یکی از حرکات باز کننده عضلات پایین تنه به شمار می رود و برای افرادی که از مشکل زود انزالی رنج می برند بسیار مفید است. علاوه بر این باداکون آسانا در درمان ناباروری و رفع احساس درد و سنگینی در بیضه ها نیز موثر است. برای انجام این حرکت مراحل زیر را دنبال کنید:

  • روی زمین بنشینید و کمرتان را صاف نگه دارید. زانوهایتان را خم کنید و کف پاهایتان را کاملا به هم بچسبانید.
  • هر دو پایتان را با دست نگه دارید. سعی کنید تا حد ممکن پاشنه پاها به سمت لگن تان بیاید.
  • حالا بدون اینکه لرزشی در بدنتان ایجاد شود شروع به بالا و پایین بردن زانوها کنید، درست مثل پروانه ای که بال میزند.

این حرکت را باید 2 تا 3 بار در روز و هر بار حداقل 3 دقیقه انجام دهید. بهتر است حرکت پروانه ای را با معده خالی انجام دهید اما خیلی ها هم معتقدند می شود آن را در هر زمانی انجام داد.

...

توضیحات بیشتر را با کلیک بر روی لینک زیر بخوانید:

ورزش ها و حرکات ورزشی برای درمان زود انزالی در مردان و زنان

  • ۹۸/۰۴/۱۶
  • سیما دریادل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی